C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
rela kan dia
Sunday, October 14, 2012 • 12:33 AM • 0 comments

Hati aku memang gembira dapat text dari kau..memang itu yang aku nantikan..memang itu yang aku harapkan...tapi bila fikirkan balik kau dah berpunya.ape guna aku meletakkan harapan aku dekat kau,jadi hari demi hari aku cuba untuk bukak kan pintu hati aku untuk biarkan kau bahagia bersama yang tersayang ...aku tak ada hak untuk mengangu kebahagiaan kau..dia lebih berhak bersama engkau berbanding aku..dia ada segala ciri-ciri kewanitaan..aku??hanya ALLAH sahaja yang tau siapa aku...susah untuk aku melupakan engkau tapi demi kebahagiaan kau,aku cuba untuk melupakan kau...aku tak nak menghancurkan perhubungan orang..sbb org selalu ingatkan aku,'kalau aku buat cm ni,tak mustahil one day orang akan buat aku balik'...ape yang aku mampu,,hanya mendoakan kebahagiaan kau sahaja..dan aku beruntung dpt kenal kau :')


PASTFUTURE
MY WORDS;
Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu.Welcome to my blog. Before anything else please follow these rules : No ripping, spamming, and any type of childish acts. Respect is a must. Enjoy your stay and have fun!.
and

GIVE ME YOUR WORDS;

Don't use HARSH word :)

OTHERS;


>> blog bertukar wajah!
date : NOW
at:10 am


>>boring!!
date : 12/1/13
at: 12pm


>> makan jap yea
date:12/1/13
at: 12.01 pm

Live Traffic Feed;

BLOG ARCHIVE;

  • RINDU KAU YANG DULU :"(
  • Aqilah seindah orangnya
  • KENANGAN TERINDAH
  • thanks sebab pernah hadir dalam hidup saya
  • kenapa baru sekarang ?
  • JENIS KAWAN
  • just friend :)
  • i love u but
  • tuhan tolong jagakan die :)
  • MENGHARGAI kehadiran seseorang dalam hidup kita