C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
sweet tapi sekadar teman :D
Saturday, October 20, 2012 • 4:19 AM • 0 comments

semua cakap kitorng couple,doorang kte kitorg sweet kat sekolah,haha, memang kitorang sweet pon tapi kitorang tak couple pon,saya nan dia cume kawwn kan CAPITAL 'A' ,HAHA
kitorang selesa berkawan ,nak tau sebab ape.sebab kitorang caring each other,heeee.. :) dia niekan baek la jugak..haha.comel? adalah sikit,(tak mau puji lebih-lebih nnty dia bangge ) hee,TAPI kan
dia suke merajuk dan ambik gambr like girls right? hahaa .bile die merajuk,aih sya kene pujuk.haha tapi bile saya merajuk or badmood .die lah yang pujuk :D haha bile lepak nan die,die suke nyanyi kat
saya,sweet kan? like candy right? HAHA ! ramai yang cakap kitorang nie couple,nope laaa..yes,memang lah korang nampak saya nan dia selalu same2.tapi bukan couple ,harap maklum,haha die nie kan Manja sikit
perangai macam budak2,alaaaa..yg budak ngade2 tuu..haha #OPSS sorry sayang kutuk awak..haha
kitorg suke kongsi masalah,entah la sbb apew ,selesa kot :) dulu ,macam-macam saya dengar  buruk pasal dia ,tapi semua saya tak caya,if semua tu betol pon,die dah janji nak berubah,so tak salahkan saya
nak tolong die berubah? sya tak kisah ,jahat mane pon die ,kalau die nak berubah ,saya akan sokong die :) tapi sya harap die memang betol-betol berubah ,saya harap sangat .
jujur saya kata ,memang saya sayang die ,die kawan saya :D


PASTFUTURE
MY WORDS;
Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu.Welcome to my blog. Before anything else please follow these rules : No ripping, spamming, and any type of childish acts. Respect is a must. Enjoy your stay and have fun!.
and

GIVE ME YOUR WORDS;

Don't use HARSH word :)

OTHERS;


>> blog bertukar wajah!
date : NOW
at:10 am


>>boring!!
date : 12/1/13
at: 12pm


>> makan jap yea
date:12/1/13
at: 12.01 pm

Live Traffic Feed;

BLOG ARCHIVE;

  • rela kan dia
  • RINDU KAU YANG DULU :"(
  • Aqilah seindah orangnya
  • KENANGAN TERINDAH
  • thanks sebab pernah hadir dalam hidup saya
  • kenapa baru sekarang ?
  • JENIS KAWAN
  • just friend :)
  • i love u but
  • tuhan tolong jagakan die :)