C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
kenangan aku nan die :)
Monday, May 27, 2013 • 10:12 PM • 0 comments
Wan aiman ? Dia tu kadang-kadang pelik.. aku pun kadang-kadang tak boleh nak faham dia. Terasa jugak bersalah sebab dia selalu bagi aku yang terbaik,bagi aku die tuh sempurna ,tu yang buat aku makin 'gila bayang' kat dia tu.. hahahha.. walaupon die bnyak kawan dengan perempuan ,tak bermakna aku tak jeles, memang perasaan jeles tuh memang ada dengan serta merta .maybe aku jeles sbb takod kehilangan die, hmm . dia selalu buat aku ketawa bile dia ade dekat dengan aku.. bile aku menangis, dia pujuk aku, bila aku marah, dia tahan je.. bila aku merajuk, dia gelakkan aku! ishh.. tapi itu yang buat aku kembali sejuk.. hehehe,die suke sakat aku, haha :') entah lah , hidup aku dah sempurna ada dia , aku takod bile aku dah jauh dengan die, die akan berubah hati. tu benda yg selalu aku pikir . 

Pernah aku sakitkan hati dia.. aku tak sengaja sebenarnye, mula-mula memang dia marah sangat, saye sedih taw.. :'( tapi marah dia tak lame. walaupun terseksela jugak aku ni nak tunggu marah dia tu reda...bile dia marah aku, aku tak berani nak bersuara, tapi lepas tu dia pujuk aku balik.. dengan suaranye yang comel , adusss.. serta merta aku boleh cair.. :P dia pandai buat aku tersenyum lagi.. adoii, terasa bunga-bunga cinta berterbangan atas kepala aku.. hahaha :D bile die tersenyum, tu buat aku happy sangat3 tengok die tersenyum, tapi bile lagi aku nak tgk dia tersenyum bile aku jauhh, hmm, 


Kadang-kadang dia boleh melakukan perkara-perkara yang aku tak jangka pun,boleh tercabut jantung aku! huhuhu, tapi itu yang menjadikan sayang aku kat dia makin menebal.. pernah jugak aku terasa hati dengan dia, tapi aku hairan.. kenapa aku tak boleh nak marah dia lama-lama.. dengan cepatnye aku akan baik sendiri.. ntahlaa.. mungkin sebab aku terlalu sayangkan dia... urmmm, aku harap die jodoh aku :')

WAN AIMAN BIN WAN MUHAMAD RAMZI SAYA SAYANG KAT AWAK SANGAT-SANGAT :")


PAST
MY WORDS;
Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu.Welcome to my blog. Before anything else please follow these rules : No ripping, spamming, and any type of childish acts. Respect is a must. Enjoy your stay and have fun!.
and

GIVE ME YOUR WORDS;

Don't use HARSH word :)

OTHERS;


>> blog bertukar wajah!
date : NOW
at:10 am


>>boring!!
date : 12/1/13
at: 12pm


>> makan jap yea
date:12/1/13
at: 12.01 pm

Live Traffic Feed;

BLOG ARCHIVE;

  • :')
  • aku cinta die
  • cubaan ;'(
  • Bila saya takde nnty :')
  • i know you can get through all this.
  • just for you :)
  • i will pray for you
  • TOYOL senget
  • blog bertukar wajah !
  • berada di kampung :)