C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
i know you can get through all this.
Monday, January 21, 2013 • 2:35 AM • 0 comments


i know you can get through all this. memang sakit tapi aku tahu kau kuat dan ko blh lakukan tanpa die... kalau sebelum ni kau boleh hidup tanpa dia kenapa sekarang tak boleh?ha? aku tahu memang lain tapi kau boleh cuba. kalau tak kecewa bukan cinta namanya. anggap ni semua part of your life. maybe he need time or mungkin korang berdua belum cukup chemistry lagi.dia dah buat macam ni pada kau and i think he is not worth it for you to cry and cry and be sad.  mungkin kau kata aku ni dekat tapi tak boleh pakai sangat pun sebab aku macam ignore kan kau je. nope! it's not like that. aku tak nak timbulkan perkara tu sebab aku tak nak kau tambah2 sedih. apa-apa pun remember kawan-kawan kau sentiasa je ada di sisi kau bila kau perlukan and we are good listener. kawan-kawan and family tu lagi penting. boyfriend ni datang and pergi macam tu je but friends are remain with us forever,kau kene kuatkan diri.Actually takde benda sangat pun yang kau perlu buat untuk menjadi kuat. All you did was,kau psycho diri sendiri yang kau ni kuat and you will prove that to everyone yang underestimate you That's all. Bila kau ada rasa macam tu, memang kau akan berjaya. Setiap kali kau rasa lemah dan 'jatuh', selain berdoa kepada Allah, kau kena tolong diri kau jugak. Kau kena push diri kau sendiri untuk menjadi kuat. Sebab masa tu, kau akan keseorangan. Tiada siapa yang boleh bantu.. apa2 pun aku sentiasa ada kat sebelah kau kalau kau perlukan apa2. ini jela advice yang boleh aku bagi. (aku dah kata aku tak pandai bagi nasihat hikhik).


PASTFUTURE
MY WORDS;
Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu.Welcome to my blog. Before anything else please follow these rules : No ripping, spamming, and any type of childish acts. Respect is a must. Enjoy your stay and have fun!.
and

GIVE ME YOUR WORDS;

Don't use HARSH word :)

OTHERS;


>> blog bertukar wajah!
date : NOW
at:10 am


>>boring!!
date : 12/1/13
at: 12pm


>> makan jap yea
date:12/1/13
at: 12.01 pm

Live Traffic Feed;

BLOG ARCHIVE;

  • just for you :)
  • i will pray for you
  • TOYOL senget
  • blog bertukar wajah !
  • berada di kampung :)
  • i miss you so muchh
  • takpernah lupekan kau ♥
  • SPM IS OVER
  • Bertambah-tambah kerisauan
  • i love them so much!!