C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
SPM IS OVER
Thursday, December 6, 2012 • 9:57 PM • 0 comments

hai *lambai tangan 
alhamdulillah SPM dah abis akhirnya~ Let's partyyyyy! ,hari yang saya nantikan sangat nie,haha,Samalah dengan calon lain pon kan,batch 95 mesty seronok kan?  Rasa macam burung yang boleh terbang sana sini pulak . hanya orang yang dah abis SPM je yang tau feeling nie ,Dalam fikiran nie macam macam nak buat kan ?tu la nie lahh. Sampai mana satu nak buat pun tak tau =='i'm doing well in my exam.Okay its damn hard.And owhh forgot HISTORY also.That killing me.OMG !  Why im speaking english? Haha.PURPOSELY so that my international reader can read my blog.Cewahhh nak kena tampar? lepasnih kena plan everything! what-to-do etc. bilik dah kemas sikit-sikit. buku ,kertas bertimbun-timbun dah masuk dalam plastik itam. barang yang tak perlu dah buang terus masuk tong sampah. kain baju sekolah  belum habis kemas. habuk yang aku ternak dalam bilik belum lagi aku kebas. fuhh banyak lagi tugasan dekat rumah yang perlu diselesaikan.Nak cari kerja tak tahu nak kerja kat mane,aih..lebih lebih lagi kerja sekarang tanak orang pakai tudung,wtFISHH...pakai tudung pon salah ke? kite nie duduk kat malaysia ,ISLAM agama rasmi ,errr..btw aku sayang nak tinggalkan SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN  KIARAMAS TO:* sudah lima tahun aku bersekolah disitu..belajar disitu..*cedyh 


Okay btw hello kepada fasa hidup baru aku.Sekarang ni dah habis sekolah dah.So hidup pun makin mencabar la lepas ni.Actually aku pun tak percaya aku dah habis sekolah,haha,betol ke aku dah abis sekolah niee..ke mimpi?? haha..dah besar dah aku rupenya *buat muke comel




PASTFUTURE
MY WORDS;
Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu.Welcome to my blog. Before anything else please follow these rules : No ripping, spamming, and any type of childish acts. Respect is a must. Enjoy your stay and have fun!.
and

GIVE ME YOUR WORDS;

Don't use HARSH word :)

OTHERS;


>> blog bertukar wajah!
date : NOW
at:10 am


>>boring!!
date : 12/1/13
at: 12pm


>> makan jap yea
date:12/1/13
at: 12.01 pm

Live Traffic Feed;

BLOG ARCHIVE;

  • Bertambah-tambah kerisauan
  • i love them so much!!
  • SPM is just around the corner
  • bersama KDA
  • sweet tapi sekadar teman :D
  • rela kan dia
  • RINDU KAU YANG DULU :"(
  • Aqilah seindah orangnya
  • KENANGAN TERINDAH
  • thanks sebab pernah hadir dalam hidup saya