C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
takpernah lupekan kau ♥
Friday, December 7, 2012 • 2:08 AM • 0 comments



hoi! budak mok !aku rindu kau.aku rindu kau.aku rindu kau.!! kau paham tak!!.sebab kau kawan aku yang rapat.kau ajar aku matematik selalu,aku study sama-sama nan kau.tapi sekarang dah takde.tapi,kenapalah mesti kau dah pergi dlm hidup aku ..dari form 4 aku kenal kau ,dah dua tahun,banyak kenangan kau tinggalkan.lain kali jangan tinggalkan kenangan kalau kau rase nakpergi..faham!
sampai semalam aku still teringat kat kau,aku tak boleh hilang kau ,aku sayang giler kat kau..bila aku ingat kat kau aku dengar lagu ni..
 ..
 ..
ni lagu ainan tasneem-aku suke dia*
bile aku dengar lagu niee,aku mesty menangis then teringat kat kau.aku rase macam mimpi je.kau dah tak kawan aku.aku macam dapat merasakn diri aku kehilangan sesuatu yg penting dalam hidup aku <3 ..sedih!..
maaf seandainya janji aku supaya tak kan tinggalkan kau aku langgar..aku cume tak mau serabutkan kepala kau untuk buat pilihan ..aku tanak kau pikir banyak masalah.aku tanak kau stress..aku syangkan kau,
aku akan selalu ingatkan kau,aku tak pernah lupekan kau.sedetik pon..kenangan aku nan kau banyak sangat.kau selalu buat aku tersenyum,ketawa..~ hmm..tapi itu semua dulu..sekarang kau dah takde nan kau..kau dah tade!! takdee~!! :( Ya Allah aku mohon kau beri kekuatan untuk aku jalani semua nie..kehilangan kawan karib aku memang berat untuk aku..but aku selalu ingat kata-kata die---->intan kan kuat:") <---- ayat nie selalu die cakap kat aku..
  tapi aku sentiasa berdoa agar kau bahagia nan die.untuk si dia,aku mohon mohon kau jaga kawan aku yg paling aku syang niee,please !! jage dia untuk akuu...



PASTFUTURE
MY WORDS;
Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu.Welcome to my blog. Before anything else please follow these rules : No ripping, spamming, and any type of childish acts. Respect is a must. Enjoy your stay and have fun!.
and

GIVE ME YOUR WORDS;

Don't use HARSH word :)

OTHERS;


>> blog bertukar wajah!
date : NOW
at:10 am


>>boring!!
date : 12/1/13
at: 12pm


>> makan jap yea
date:12/1/13
at: 12.01 pm

Live Traffic Feed;

BLOG ARCHIVE;

  • SPM IS OVER
  • Bertambah-tambah kerisauan
  • i love them so much!!
  • SPM is just around the corner
  • bersama KDA
  • sweet tapi sekadar teman :D
  • rela kan dia
  • RINDU KAU YANG DULU :"(
  • Aqilah seindah orangnya
  • KENANGAN TERINDAH